A chat ereje a hotelek szolgálatában

2021július 29

A Bonomi nyerte el az Év Technológiai Újítása díjat az MSZÉSZ Termék Innovációs pályázatán.

Július 14-én végre sor kerülhetett a Szállodaszövetség tavalyról elhalasztott tisztújító közgyűlésére, és így a Termék Innovációs pályázat döntőjére is, ahol a Bonomi terméke a jelen lévő szállodai vezetők szavazatai alapján az első helyezést szerezte meg.

"A döntés megerősít minket abban, hogy jó úton járunk, amikor egyre szélesebb körben tesszük elérhetővé az üzenetküldés hasznos lehetőségeit. Köszönjük a ránk leadott szavazatokat, ügyfeleink eddigi bizalmát és partnereink támogatását. Gratulálunk a többi 13 pályázónak is, és további sikerekben gazdag időszakot kívánunk nekik!" nyilatkozta a Bonomi Kft.

 

A nyertes megoldás

Az azonnali üzenetküldés mára abszolút nélkülözhetetlenné vált a szálláshelyek kommunikációs eszköztárában. Ezt felismerve, a Bonomi 2019 óta fejleszti automatizált chat megoldásait, amely a szálloda virtuális munkatársaként segíti a kapcsolattartást és tranzakciók lebonyolítását a vendégek és a hotel között.



A rendszer továbbfejlesztett verziója, a Bonomi 2.0 még több vendég számára elérhető, miközben bővülnek a szálláshelyek lehetőségei is arra, hogy ezeket a beszélgetéseket hatékonyan, az egyedi igényeknek megfelelően kezeljék.


A vendégek a hotelt a FB Messenger mellett immár webchat, WhatsApp, Viber, Line, Telegram és WeChat platformokon keresztül is elérhetik.
Inbox felületük az összes chat csatornán beérkező üzenetet egyetlen közös felületen teszi elérhetővé és segíti a kollégák közti feladatmegosztást.


Az Asszisztens elindításának folyamata 1-2 órára csökkent, az automatikus válaszokat pedig immár az ügyfelek önállóan szerkeszthetik.



Azonnali eredmények

A Bonomi szolgáltatását immár több, mint 40 szálláshely használja eredményesen.  Rugalmasságukat mutatja, hogy a vendégháztól a kempingen át a 200+ szobás resort szállodáig sokféle méretű és profilú vállalkozás megtalálható köztük.

Az ügyfelek visszajelzései alapján már a bevezetéstől kezdődően kézzelfoghatóvá váltak az eredmények, mint például:

  • a direkt foglalások arányának növekedése
  • telefonhívások és e-mailek számának akár radikális csökkenése
  • a vendégeknek kínált kiegészítő szolgáltatások forgalmának emelkedése
  • az esküvő és más események iránt érdeklődő fiatalok számának növekedése


Hamarosan: Instagram csatorna, fürdőket és éttermeket támogató működés

A háttérben folyamatosan dolgozik a Bonomi csapata: már nem titok, hogy megoldásukat hamarosan elérhetővé teszik fürdőkre és éttermekre optimalizált változatban is, és az automatizációs lehetőségek az Instagram felületein is elérhetőek lesznek.



Próbálja ki a Bonomi 2.0-át egy hónapig ingyen!

A regisztráció és a rendszer alapszintű beüzemelése összesen legfeljebb 1-2 órát vesz igénybe, és most nem is kerül semmibe: az első hónapban ingyenesen kipróbálható.

 

További információ és regisztráció:

app.bonomi.io

Foglaljon szobát tagszállodáinkban!

Tovább

457

Szálloda

39.241

Szállodai szoba

Oldal ajánlása e-mailben
X
Ajánlja ezt a tartalmat családtagjának, munkatársának, barátjának, ismerősének.
Töltse ki az űrlapot, majd nyomja meg az e-mail küldése gombot!

Feladó  
Név:
Email:
Címzett  
Név:
Email:
Tárgy https://www.hah.hu:
Üzenet
A megadott személyes adatokat (e-mail cím, név) csak ezen cikk továbbítása során használjuk fel és semmilyen formában nem őrizzük meg.