![]() |
Sajtómegjelenések: több mint 200 cikk, interjú |
![]() |
Tagságnak küldött tájékoztató e-mailek száma: több mint 300 |
![]() |
Facebook bejegyzések száma: 130 |
![]() |
LinkedIn bejegyzések száma: 40 |
![]() |
Lobbilevelek száma: több mint 30 |
![]() |
Hírlevelek száma: 8 |
MSZÉSZ Évkönyv 2021 | |
2021 januárjában Szövetségünk webinar sorozatot indított annak érdekében, hogy hozzájáruljon a sikeres újrainduláshoz, a munkavállalók szakmai tudásának bővítéséhez, frissítéséhez, s a nehéz időszakban történő motiváláshoz. A kilenc héten át tartó előadássorozat öt nagy témakört – gazdálkodás & tervezés, értékesítés & marketing, üzemeltetés, minőségfejlesztés, emberi erőforrásmenedzsment – ölelt fel. A 17 szakmai előadáson több mint 2200 érdeklődő vett részt tagszállodákból, tagéttermekből, illetve oktatási intézményekből (részletes összefoglaló itt).
2021 májusában egy 10 alkalmas webinar sorozattal folytattuk oktatási projektünket. Ezúttal a főváros szépségei, rejtett kincsei kerültek bemutatásra.
Az MSZÉSZ tagok 2021. május 12-én a Szállás.hu vezérigazgatójától kaphattak az online felületen egy teljes képet a belföldi foglalások alakulásáról.
2021 tavaszán a régiós tagoknak a régióvezetőkkel együttműködve virtuális üzleti reggelit szerveztünk az aktuálitásokról való egyeztetések, felmerülő kérdések megválaszolásának céljából.
ŐSZI RÉGIÓÜLÉSEK: 7 helyszínen, közel 200 szállodás szakember részvételével, több mint 40 társult tag kiállításával zajlottak le az őszi régióülések.
KÖZGYŰLÉSEK:
2021. július 15-től az MSZÉSZ elnöke Baldauf Csaba, a Kolping Hotel Spa & Family Resort igazgatója, az általános alelnök Kovács Balázs, a Danubius Hotels vezérigazgatója, a gasztronómiai társelnöki tisztséget Gendur András, a La Perle Noire Étterem társtulajdonosa tölti be 2022. december 31-ig.
Több mint 300 résztvevővel és 60 kiállítóval zajlott le az őszi kétnapos Közgyűlés. A kétnapos rendezvény számos érdekes, szakmailag tartalmas előadást kínált a résztvevőknek.
A „Grow Hungary with Google” célja a magyar gazdasági élet mielőbbi helyreállítása és fellendítése. Szövetségünk, a Google céggel partnerségben 100 ösztöndíjas helyet kínált a hazai turizmusban dolgozó szakembereknek, hogy az IT-ügyfélszolgálat, projektmenedzsment, adatelemzés és a felhasználói élmény tervezés területein képezhessék magukat.
Az MSZÉSZ CSR szekciójának, a HotelHero-nak és a szállodák, éttermek legújabb összefogásának eredményeképpen 2021. március 21-én összesen 1200 rászoruló jutott meleg ételhez. Az ország 10 különböző pontján 12 konyhában közel 30 séf dolgozott, hogy ez megvalósulhasson.
Rendkívül sikeres volt a háromhetes országos véradó kampány. A helyszíneket 14 MSZÉSZ tagszálloda biztosította. A résztvevők több mint 1000 beteg gyógyulásához járulhattak hozzá.
Közös országos program került meghirdetésre „Bringázz a szállodába!” címen, amelynek célja az volt, hogy összefogva demonstráljuk, mennyire fontos a turizmusban résztvevő vállalatok számára az alkalmazottak testi-lelki fittsége, valamint környezetünk védelme.
A Magyar Vöröskereszt munkatársainak segítségével az MSZÉSZ CSR szekciója és a HotelHero ismét meleg, téli ruhagyűjtést szervezett a rászorulóknak. A gyűjtési akcióban, a tavalyi évhez hasonlóan, idén is részt vettek MSZÉSZ tagszállodák és tagéttermek.
Kiemelt Partnerünk, az Unilever Food Solutions Magyarország idén ősszel 3 alkalmas séfképzést szervezett, amely a "The Vegetarian Butcher, reggelitől a vacsoráig” címet viselte. Az eseményeken a konyhatechnológiai érdekességekre, új trendekre, valamint a munkafolyamatokat könnyítő megoldásokra fókuszáltak.
A résztvevőknek lehetőségük volt megismerkedni az Unilever növényi alapú termékcsaládjával.
Az MSZÉSZ 2021-ben harmadik alkalommal hirdette meg Társult tagjai részére az „ÉV TECHNOLÓGIAI ÚJÍTÁSA” pályázatot.
Idén 12 színvonalas pályamű érkezett be, melyek közül a legtöbb, a szállodák számára hasznos, jövedelmező, vagy éppen költséghatékony, munkaerőkiváltó megoldást jelent.
A döntősök az MSZÉSZ LIV. Közgyűlésén, 2021. november 11-én mutatták be 5 perces prezentáció keretében a terméküket. |
A Közgyűlésen résztvevő rendes tagok szavazata alapján az ID&Trust Kft. (GoodID) okmányolvasó terméke nyerte a 2021-es Év Technológiai Újítása címet.
További beérkezett pályázatok megtekintése ezen az oldalon.